sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Tässä postissa tulleita juttuja ja uudet kynnet (:

Tein kaverille perjantaina tollaiset geelikynnet. Idea oli minun mielestä liian rohkea, mutta loppuen lopuks tuli tosi hienot! Kaveri suunnitteli itse ja oli tosi tyytyväinen!
Mitäs mieltä ootte näistä?


Nyt tilasin 2 erikoislakkaa ja olen toosi tyytyväinen näihin.
Nyt muuten ens viikon aikana pistän tänne vähän ohjeita conad-laattojen käytöstä, kun sitä kysyttiin :)


Ennsimmäisiä fimojani(: Noi on mun mielestä toosi kivoja!! Heiti kun pystyy, niin tilaan kyllä toisenki setin!


Fimoilua!


Olen lukenut monesta blogista, että fimojen leikkaus olisi hankalaa, olihan se mielestäni aikaa vievää hommaa, mutta ei se nyt kauheeta ollu. minä vielä unohdin tilata fimoleikkurin, niin mattoveitsellä itse niitä pötkin ja onnistui hyvin!


Uusia viiloja ja "Hedelmä"-fimosetti (:


Tämä lakka on aivan ihana!! Rakastuin tähän jo aikoja sitten, mutta en viittynyt sijoittaa tähän, kun on tosi kallis. Mutta nyt mulla on se!! Ja kiitos tästä kuuluu vain ja ainoastaan Titinalle!


Ja sitten ostin pikakuivattajalakan. Toi tais olla halvin mitä anttilasta löytyi, mutta hyvin se mun mielestä toimi (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti